ترس
نوشته شده توسط : aشهاب

من یک اشتباه کردم امیدوارم شما عاشقان این اشتباه منوتکرارنکید

من درخوابگاه بایکی ازهم اتاقیام  ازاول ترم مشکل داشتم باهاش اون خیلی مغروروازخودراضی بود

مثلامنزمانی میخواستم تواتق مطالعه کنم صدااهنک موبایلشوزیادمیکردومیگفت اینجاجامطالعه نیس اینجاجااستراحته منم چیزی بهش نگفتم جالبش اینجاست که وقتی خودش مطالعه میکردکسی رونمیذاشت باصدابلند حرف بزنه وبایدهمه خفه میشدن تا3ماه من کناراومدم باهاش وچیزی بهش نگفتم

تااینکه روزجمعه رسیدمایک روغن داشتیم وباهم خریده بودیم ازروغن زیادچیزی نمونده بود برای همین اون روغنوگذاشت داخل چمدان ودرشوغفل کردوگفت کسی حق نداره ازاین استفاده کنه ومنم روغن براپخت تخم مرغ میخواستم ولی بازم بهش چیزی نگفتم وتخم مرغ رواب پزکردم  وبعدش یک سوتی دادومن خندیدم بهش اومد یقه اموچسبیدوبامن درگیرشدکه بهش خنیدم وخودم منتظرهمچین موقعیتی بودم دلم تواین3ماهپربودازش دوتامشت محکم بصورتش زدم ازبینیش بدجورخون میومدومن دلم سوخت براش وفقط دساشوگرفتم تاضربه ای بهم نزنه تااینکه جدامون کردن

من این اشتباه روکردم واین حادثه رو براعشقم مهنازجون گفتم بعدازاون ازمن ترسیدرفتارش تغیرکرد

چه اشتباه مسخره ای کردم که همچین چیزی روبراش گفتم

اماشماقضاوت کنیدایامن مقصربودم منی که3ماه تحملش کردم ودراخرم بخاطردفاع ازخودم این کاروکردم

نمیدونم چکارکنم چطوردوباره اعتمادشوجلب کنم





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Saman.TanhaTarinTanha در تاریخ : 1391/2/17/0 - - گفته است :
داداشم
اولا كه من اصلا تو مطالبم ننوشتم كه پسر حتما بايد از دختر بزرگتر باشه ، داداش تو حتى مطالبمو كامل نخوندى
ثانيا من اگه اين گروه رو ساختم واسه اين بود كه طرفين به اين قوانين پايبند باشند و به هم دل ببندند و تا آخر عمرعاشق هم باشند.
خلاصه گفتم كه اگه دوست ندارى مىتونى عقيده هامو قبول نكنى داداش

/weblog/file/img/m.jpg
Saman.TanhaTarinTanha در تاریخ : 1391/2/16/6 - - گفته است :
داداش عزيزم
دل خيلى ها از درد عشق پره مثلا من اگه بخوام داستانمو بهت بگم اشكت در مياد راستش من هرگز به عشقم نمىرسم تو هنوز طلوع عشق و خوشىهاته اميدتو نباز و اگه واقعا دوستش دارى و دوستت داره بهش بگو چقدر دوستش دارى
راستش
من واسه اينكه وابستگى بين طرفين ايجاد بشه وخيانت ها ازبين بره
يه گروهى ساختم بنام دلباختگان
بيا تو وبم و عقايدمو بخون و اگه دوست داشتى عضو سايتم شو(اجبارىنيست) و به عشقت قسم بخور كه هيچ وقت بهش خيانت نمىكنى و اونم همين طور.MER30


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: